Ateliers & conférences

Nouvelle offre – 0218 – Customer Service medewerker Frankrijk

Solver Media heeft diverse niche webshops in 7 landen waarin wij marktleider zijn. Wij groeien snel en hebben solide internationale partnerschappen. Waarin persoonlijk contact de boventoon voert. Samen met onze partners gaan streven wij onze klanten de beste ervaring te geven die denkbaar is, zowel op de site als op het gebied van service. Relaxed, menselijk, informeel met ambitie is een cultuur die ons past.

Wat ga je doen?
Als onderdeel van het internationale team van Solver ga jij je onder andere bezig houden met de beste service naar onze klanten. Je helpt met productvragen, transport gerelateerde vragen, zoekt zaken uit en belt terug, neemt onzekerheden weg en helpt simpelweg waar je helpen kan.

– Zorg voor blije klanten
– Beantwoord mail en telefoon
– Geeft door klanten aangedragen verbeterpunten door m.b.t. de website.
– Schrijft artikelen voor de website

Kortom; een zeer afwisselende en uitdagende functie inhet teken van de klant! Omdat je gedeeltes van webshops vertaalt en klanten te woord staat is het belangrijk dat jij foutloos Frans spreekt en schrijft.

Wat heb je in huis?
– Naast dat jij vloeiend Frans spreekt en schrijft,

– Je bent goed in het schrijven van stukken en je werkt nauwkeurig;
– Problemen ga jij niet uit de weg, jij bent iemand die op zoek gaat naar de oplossing!
– Je kan snel schakelen en dingen snel oppakken want deze functie is zeer afwisselend.

Wat bieden wij?
Naast het werken bij een snel groeiend internationaal bedrijf, bieden wij het volgende:
– Unieke mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen;
– De bedrijfscultuur is dynamisch, collegiaal en ontspannen, met veel ruimte voor persoonlijke groei;
– Initiatief wordt gewaardeerd en beloond!
– Zeer goede arbeidsvoorwaarden.
– Niet te vergeten; een informele relaxte menselijke werksfeer.

Ben jij degene die wij zoeken?
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en sta je te springen om bij aan de slag te gaan? Stuur ons jouw CV en brief met een goed verhaal over waarom jij onze collega moet worden: Michiel Verwoerd: michiel@solvermedia.nl

Facebooklinkedinmailby feather