Ateliers & conférences

[:fr]3015- Commercieel Medewerker Binnendienst NL/FR[:]

[:fr]Vanuit Montfoort regio Utrecht bied je als Commercieel Medewerker Binnendienst optimale ondersteuning aan sales- en accountmanagement en ben je naast je commerciële taken verantwoordelijk voor diverse administratieve taken.

Nieuwsgierig geworden? Lees dan hieronder meer over de functie.

Over Kneipp

Kneipp Benelux is ondernemend & innovatief en met een gedreven maar compact team realiseren we onze ambities. Met een geschiedenis die in 1891 begon, ontwikkelen we in 2015 nog steeds personal care producten gebaseerd op de filosofie van Sebastian Kneipp. Hoogwaardige, natuurlijke producten die zorgen voor een unieke beleving. Kernwaarden in alles wat we doen zijn: kwaliteit, passie, innovatie en duurzaamheid.

De merken Kneipp en Cattier-Paris worden verdeeld via distributiekanalen in Nederland, België en Luxemburg.

Wij zijn op korte termijn op zoek naar een Commercieel Medewerker voor onze Belgische en Luxemburgse klanten.

Over de functie

Mede omdat we ambitieus zijn en werken met een compact team, is de rol van Commercieel Medewerker Binnendienst veelomvattend.

De Commercieel Medewerker Binnendienst  van Kneipp is onder andere verantwoordelijk voor:

  • Orderverwerking en behandeling retourzendingen
  • Administratieve verwerking rondom acties
  • Afhandeling van acties met de juiste prijsberekening
  • Het onderhouden van relaties binnen ons accountpakket
  • Optimale samenwerking met demand planning, sales- en marketingafdeling aangaande beleid en planning
  • Nauwe samenwerking met de financiële administratie
  • Nauwe samenwerking met de salesmanager Belux
  • Coördinatie en het beheer van het promotionele programma
  • Ondersteunen van de Belgische sales collega’s
  • Opvolging voorraad en streven naar optimale beschikbaarheid
  • Verrichten van overige zaken zoals: postverwerking, bediening telefooncentrale
  • Opvolging geven aan dubieuze debiteuren

Wat we vragen

De ideale kandidaat heeft naast een relevante MBO opleiding  minimaal 2 jaar werkervaring als commerciële binnendienst medewerker. Daarnaast heb je goede kennis van Word, Powerpoint en Excel. Ervaring met  orderverwerking is een pre  (bij voorkeur in SAP). Je kunt je naast het Nederlands  uitstekend uitdrukken in het Frans. Uiteraard ben je nauwkeurig, accuraat en ga je pro actief te werk met een vooruitziende blik. Je bent iemand met een commerciële –  en klantgerichte instelling, maar bovenal  zijn wij op zoek naar iemand die positief is ingesteld en die zich prettig voelt in een klein en informeel team, waar het succes afhankelijk is van een soepele onderlinge samenwerking.

 

Ons aanbod

  • Een arbeidscontract op basis van een fulltime werkweek van 38,5 uur
  • Een gedreven en professioneel team dat volop in ontwikkeling is.
  • Een allround functie

 

Contact

Is deze functie iets voor jou? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Dit doe je door je CV en motivatie te mailen naar hr@kneipp.nl t.a.v. Cindy Prest. Voor inhoudelijke vragen of meer informatie kun je tevens mailen naar  hr@kneipp.nl

 

Meer info over het merk vind je op www.kneipp.nl

[su_button url= »https://www.aveniremploi.nl/offres-demploi-2/ » background= »#1b96ec » size= »10″ center= »yes » icon= »icon: reply »]Retour aux offres[/su_button][:]

Facebooklinkedinmailby feather